Jao..så är`re!

Intet nytt på fronten sen sist jag skrev. Förutom att ett par timmar sömn extra saknas. Three down, four to go..innan jag får en skön sovmorrn. Nu sitter jag mest o fryser. Och gäspar oupphörligt. Så himla slut. Att jobba en midsommarhelg skulle vara så intensivt trodde jag aldrig. så otroligt jävla skitet! Och en person till hade inte skadat heller. Nu är iaf värsta över. Imorrn blir det vardags, thanks heaven for that!!

som sagt inte hänt så mkt, förutom att jag jobbar efter mitt schema, väntar på svar, våndas över lite annan skit. Med andra ord; allt är som vanligt.
Jag orkar inte riktigt tänka på det där..men å andra sidan tillhör också det de vanliga....
Började mitt schema i fredags, (då jag förresten var nära o krocka med ett rådjur...men det jag i nästa inlägg) och har arbete t-o-m vecka 32.

Nu ska jag hämta käk åt oss. Ha´re fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback