Hur korkad är det tillåtet att vara?!

Minns ni tradera tönten? Jomenvisst, nu heter det jag skulle kontaktat människan över telefon? För att hon saknat internet?
Vänta...hon har saknat internet men hon har kunnat maila mig hela två gånger....? Verkligen trovärdigt hördu. Dessutom har hon yrat om att sin högskolekunskap inom handels, nåt som går helt stick i stäv med hur hon uppfört sig. Och nu slutligen kryper det fram att jag skulle ringt henne...vore det inte liksom lämpligt att ha nämt detta då hon mailade mig?
Hur mkt idiot får man bli?


Nu har mesen lämnat negativt omdöme. Med just orden att internet legat nere plus att jag borde ringt.
Vad är det man säger....har man inga argument så hittar man på några,..eller?
jaja, puss på dig din jävla idiot.

image71

Gonatt folket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback