Eftersom....

alla andra gjort den här välsignade listan får jag väl inte vara sämre...


För fem år sen: Hade jag precis tagit studenten. Känns som att hoppa utför ett stup och inte veta var marken tog vid....men fantastiskt roligt med studenten!!! *sakna jättemkt*

För tre år sedan... Fick jag min första anställning, vi bytte upp oss till en tvåa, Thomas fick jobb och livet känns äntligen bättre mot tidigare.
.
För ett år sedan: Jobbade jag för kommunen på Östrabo och hade väl nån vecka kvar innan vikariatet tog slut. Enda roliga var att få vistas bland alla underbart glada studenter!!

Igår jobbade jag mellan 06.00 och 14.00 sen åkte hemåt. Emma som jag inte sett på flera månader kom i sin gulliga lilla bil och hämtade mig. Vi åkte hem till hennes temporära lägenhet, drack iskall saft och käkade bullar. Vi pratade om allt som hänt sen sist. Hon är bland de roligaste och skönaste tjejer jag mött. Sen resten av kvällen plockade jag iordning här hemma och bara tog det lugnt. Det känns när man vart tvungen o släpa sig ur bingen 04.30.....
Fast somnade gjorde jag inte förrän halv tre på natten ....


Om tre år... Är jag förhoppningvis fastanställd nånstans, har i bästa fall utbildning. Mer än så vet i katten. Är inte typen som planerar för flera år framöver....

Nu ska jag strax ut med vovven i varma vädret. Nu har vi haft 30 gradig värme i ca två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback