Blir en lång dag..den dagen...

Nu har jag kollat upp tider, på avgångar. 23.30 ligger budet på nu. Men Thomas måste ringa för det var massa bjäfs om mått, längd, blablaba. sånt jag inte har minsta koll på. Men 23.30...? Vilken djävulskt lång dag det blir för mig, först upp runt fem,sen arbete i åtta (säkert varma) timmar, sen hem o sen åka...! Och 23.30 innebär att vi är framme kanske..typ...eh....3 på natten? My God. Men det är det värt.

Är rastlös nu, vad göra? Läsa eller gå ut? Det blåser faktiskt ganska kallt idag(!) Så för första gången på två veckor, dagtid, har jag jeans på mig. Och nya tröjan som jag budade hem från tradera...den sitter perfekt ;)
Nej, jag ska nog måla naglarna nu. Gamla lacket flagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback