Zelmerlöw

Har aldrig varit något fan av Idoldeltagare och dylikt. Tycker Darin, Agnes, Markus o allt va dem heter aldrig kommit med något kul eller direkt annorlunda. Men Måns Zelmerlöwa nya "Brother oh Brother" är ju nåt annat. Riktigt bra. Faktiskt!  Så när man åker t.e.x i bilen så skrålar jag glatt med "Cause she will have some fun
And then she'll run awaaaaay"
eller så går man o nynnar på den.

Ni som läste gårdagens inlägg minns min reflektion över den där människan "Jenny/Sjöjungfrun" i Schulmans blogg. Idag börjar jag undra om det hela rör sig om något sjukt uppgjort skämt. Personen ifråga kan nämligen inte låta det gå en dag utan att skriva tillmälen och kränkningar i kommentarsfältet. Hon låter som papegoja "HahaHA, Rinkebyare som vill bli Östermalmare". I stort sett är det hennes enda så kallad budskap. Kanske är det hela någon liten PR sak....media världen tycks ju aldrig upphöra att förvåna. Om inte, så skulle jag omedelbums (om jag var i Katrins kläder) filtrera bort de där hjärndöda kommentarerna. Det verkar ju stalker-liknande om något. Om det är "for real" så kanske den sorgliga figuren häckar utanför den Sculmanska bostaden också? Och så fort Katrin går ut hoppar människan fram o utropar triumferande "Rinkebyaaare"
Det är situationer som denna som gör mig lycklig över att inte vara känd mediaprofil.

Jag har fått förkyldningsblåsa i halsen och gjorde besök på Apoteket för nässpray och bisolvon. Efter det tänkte jag titta efter hudkräm på Åhléns. När jag ska vända mig om inne på Åhléns, så känner jag någon ta tag i min huva. "Va..?" säger jag o vänder mig och i samma stund; "riaaatch". En slags reklamvepa dras ned från taket! En såndär metall fjäder hade fastnat i min jacka.
Pinsamt men oerhört komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback