Tjenare, Tjenare!

Nu börjar en ny era. Det känns som om jag fått en vitamin injektion. Det absolut roligaste är att här ska det hända grejer fram igenom.
Efter mässan igår vojar Thomas; "ajaj, mina fötter!" Ähhh. Vem var det som gick i högklackat va, va,va?! Thomas har förresten den där effekten att göra allting roligt.
Ta detta t.e.x; jag gormar en morgonen över att min lilla älskling inte torkat av bordet. - Ta trasan nu för helvete, vrålar jag i hallen. Jag hör hur någon reser sig och börjar gå  mot mig. -  Jajaja, jag ska hämta Traaasan då, replikerar han tillbaka, Trasan! Trazan och Banarne!!"
Jag som ska iväg börjar fnittra hysteriskt. - Trazaaan, kiknar jag och trevar efter skor o jacka.
Thomas bara tittar mig på när han går förbi igen med Wettexduken i näven. - Herregud!
Han är bara för söt. 


Vi hade en rolig dag/kväll igår. Mc-mässa på dagen och firande av Ulrika på kvällen. Åt god men dyr mat. Däremot gjorde jag misstaget igen, att inte be om att de skulle steka köttet ordentligt. Jag är inget rovdjur som äter rått kött. Faktiskt. Sedan var jag lite grinig över att ha hamnat på kortsidan av bordet. Vet inte hur många gånger folk trängde sig förbi. Obekvämt var bara förnamnet. Jag axlade rollen som chaufför, inte mig emot. Dricka eller inte, ...ingen big deal för mig. Dock blev jag vansinnigt sugen på nån drink senare. 

Nu väntar dammsugning, utgång med hund, vikning av tvätt. Återkommer med bilder från mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback