Partners skrämmer skiten ur folk

Jag börjar bli trött på det här! Överallt på nätet där man reggar sig och på något vis inte säger rakt ut att man är  upptagen så tar folk för givet att man är singel. Vet inte hur många gånger trevliga killar börjat skriva till mig o så fort de får reda på att jag har ett femårigt förhållande så kniper de käft illa kvickt? Är jag den som inte ser Internet som nåt jäkla ragg-hak och möjliga  kk´s?! Långt innan jag träffade Thomas hade jag massa vänner över nätet, visst fanns det personer som attraherade mig osv men inte fasen slutade jag pratade med någon för att denne hade partner.
Ja, jag har pojkvän, men newsflash; det GÅR o prata med mig iaf. Folk är perverst ytliga och ute efter en liten tur i bingen.


************'
Det är sent, jag är trött och lipig. Mår dåligt och har ångest över det mesta. Och det gör att jag blir bara än mer förbannad på gnället. Folk som har jobb gnäller så in i helvete på sina jobb. Men stick då! Lämna "skiten" till någon som uppskattar det. Jag sitter här, jag tar gärna emot "skitjobb" som bringar mellan 12 till 15 tusen. Och bra lön? Vad är det då? Jag blir glad bara jag slipper a(p)-kassan t.e.x! Arbetsmarknaden är ett skämt idag, jättemånga är arbetslösa och vill inget hellre än jobba. Men de som har jobb bara klagar på det. Så förbannat arg på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback