it always cheers me up

o tänka på inredning o dylikt då jag är på lite dåligt humör, här är lite saker jag vill ha till sovrummet

65231-51
Spegel, har ända sen vi flyttade in velat haft en spegel ovanför byrån. Den här var söt med värmeljus på vardera sidor

65231-52

Ljusslinga, vi har en liten hylla ovanför sängen, under den, intill väggen vill jag fästa en ljusslinga. Tror det kan bli riktigt snyggt. Jag hade en, men den visade sig vara trasig.....:(


65231-50
Rund, fluffig matta; vill ha två sådana om vardera sida av sängen. Ser mysiga ut...plus att vi har svinkallt golv i sovrummet

65231-49
Påslakanset i svart, blått, eller grått; snyggt, passar till allt och en förbrukningsvara. Kan aldrig få för mkt av dem....

65231-48

Orkidéer; svårskötta jäklar, tycker jag iaf. Men jag funderar på någon riktig bra fuskvariant o ha på våra nattduksbord. Så vackra. Ska nog vara vita i så fall.....

image53

Guldfärgad panelgardin med tecken på; Den här har jag faktiskt beställt :) Älskar lite glansiga, lyxiga känslan.

Its going to be really nice..I think...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback