Bilderna då....

Här kommer lite bilder från mässan

image56




image58

Detta var en specialdesignad sak. Dumma var att jag inte kunna få med hela mcn på en bild....


image60
Baken på en Honda goldving; snacka om feta avgasrör!


Har några fler bilder än detta, men de tar sån plats! klickade i för miniatyr bild, men det blev ytte-pytte bild. Alltså ingen bra idé. Men det fanns mkt och se där i GBG. Framför allt mkt kläder etc. Det retade mig också att jag fick se en sån snygg mc, den hade speciallackad tank samt bakskärm. Men! Min mobilkamera kan inte gå igång när jag har lite batteri, så det blev ingen bild :S

Tänkte avsluta med att påpeka denna artikel, krönika lr va det nu ska räknas
som. Först av allt är hon mest upprörd för att hon själv kanske drabbas på något vis, sedan är hela grejen löjlig. Vi har mördare, våldtäktsmän, pedofiler, rånare osv som glajjar omkring och polisen springer benen av sig efter fildelare! Det känns ju verkligen nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback