Whatever it takes...

En tjej jag jobbade/-ar med har sömnproblem. Hon får tydligen ta piller osv för att kunna sova någorlunda rofyllt. Hon kan få överta lite av min sömn, jag sover fan värre än en björn i ide! I torsdags natt, eller ja natten till fredag sov jag elva timmar! Elva! Jag var pigg som en mört då jag vaknade, utsövd. Men, mitt snarkande kan också bidra till motsatt effekt; att jag blir _tröttare_! Som idag. Har väl sovit runt 9 timmar men är seg som sirap. Gäspar lite, blinkar lite och känner mig allmänt loj.
Däremot sover jag inte alls bra då jag måste upp tiiidigt. Då kan jag vakna med ett ryck kl två på natten o tro det är dags att kliva ur sängen.

Idag vet jag inte. En del tvätt kvar o ta hand om. Och baka något, bröd iaf. Funderar på tekakor.  Nästa jobbdag  är tisdag,  så jag har kvar ledighet. Faktum är att jobb aldrig stört mig, det störande inslaget är att behöva ställa klockan på mitt natten o gå upp då.

Hela den här veckan har varit så...tråkig! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback