Trött som ett as!

Imorrn ska det sooovas. Var så trött imorse då jag stapplade ur sängen. Och trött när jag åker hem. Vet inte vad det är med bussar o mig, men jag blir alltid så trött just _då_. Så fort jag satt mig på bussen så -pang!!, så är jag helt slut. Ytterst nära att somna flera gånger. Har tagit ett fotbad och bara sitter nu o vilar. Njuter av att inte göra någonting alls.

Hann bläddra lite i några tidningar på jobbet. Tror det var AB, osäker, men iaf; en artikel om en tjej som våldtogs av sin pappa. Varenda gång jag läser om sånt så har jag lust o bara kasta tidningen i väggen. Överallt pågår massa sjuk smörja. Hört om det där barnhemmet där barn utnyttjades? Låter som något ur en skräckfilm eller mer mardröm kanske... Men det är kall verklighet. Its a sick reality we are living in. Klena trösten i historien om tjejen som blev utnyttjad sexuellt var att pappan slutligen fälldes och ett fett skadestånd tilldelades henne. Begriper inte vad för föräldrar det finns. En annan dag hörde jag om ett par som låtit sin unge svälta i sängen medan de roade sig med tvspel...eller nån annan skit(!) Eller hon som medverkade i att hennes barn blev våldtaget. Undra hur dessa typer blev så störda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback