Spekulationer

Sen jag hittade Baresso och kan beställa olika frisör produkter därifrån så började jag fundera. Frisörer o andra hårkunniga menar ju att man ska införskaffa produkter utefter ens hårtyp. Där kommer problemet, jag måste ha jordens mest underliga struktur. Min mamma hade lockigt o pappa har spikrakt, resultatet på mig blir alldeles rakt med nåt underligt självfall. Det vill säga; jag får lockar här o var o helt ohanterbart. Och håret är tjoockt. Låter jag håret växa blir det tungt och det kvittar vilken stylingprodukt jag drar i, det hänger sådär sorgset som öronen på en blodhund. Lägg också till att jag bleker håret , fönar o grejar. Så...vilken produkt ska jag ha? Tydligen ska man välja produkt utefter hårtyp men också utefter önskat resultat. Vill man ha volym, ja då tar man volym schampoo osv.

Mina önskemål är
*volym
* vårdande
*  mot frizzighet
* anpassat för blekt/färgat

Får höra efter med frisören...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback