jamen tjenare på dig också ditt jävla spån

här sitter här jag och ska delge lite tankar såhär in på nattkvisten och vet ni vad? Jag har inget o tillägga. Jo, förresten, en hel massa. Jag mår piss, as, skit, crap och allt dåligt som bara går o räkna upp! jag är ganska trött på hela tillvaron och livet och helvetet imorrn förbättrar inte läget. Sen att det finns ett litet as i vår närhet som ääälskar att jävlas o sätta folk i skiten bidrar en hel del. Jag har inget jobb och kommer inget att få heller. Varför sitta o ljuga för sig själv? Mitt liv består av ett ändlöst tjafsande om papper, intyg, söka, söka, söka, söööka. jag kan ägna timmar och dagar åt att hitta jobb. Men det är ju lika lönsamt som att sälja sand i ökenjäveln. Nej, jobb får istället såna som bara ligger hemma på sofflocket o degar. DEM får minsann istället. Man kanske ska börja så? Skita i allting? Det verkar ju fungera för alla andra så!

MEEEN. Jag får absolut inte säga sånt här, för då är jag  otacksam och gud vet allt. Och varför skriver jag allt detta HÄR? finns ju ingen som läser iaf!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback