Hur kan man?

ikväll börjar ett program som ska handla om skitiga hem som får sig en omgång  av två "städexperter". På Expressen fanns denna artikel och jag förstår bara inte? Hur fan kan man leva i sånt? Jag avskyr all form av smuts, skit, snuskig disk o tvätt. Ser ni sängen på bilden? Undra om människan sov där? För det måste ju vara kul o sätta ned fötterna i den där skitröran varje morgon!
Jag har full förståelse för man tycker städning är _tråkigt_, men varför göra det besvärligare än vad det är? Håller man efter så blir inte städning så betungande eller långdraget. Sen är det obegripligt hur man kan trivas i fullständigt kaos, skitiga kök och snuskiga badrum.
Rent och fräscht är mitt motto ;)

Ledig idag, jobba imorrn och på torsdag. Sen får vi se. Nästa vecka får vi hit en hysterisk schäfervalp. Bella, valpen, är inte ens ett år men nått upp till Muzzes storlek och är fullständigt bindgalen. Hon flänger runt, runt, runt. Kan bli spännande o se hur den veckan kommer gå...eller ja, två veckor snarare.

It will be a busy time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback