Det slutar aldrig

Det här regnet lägger ju aldrig av. Vi kommer väl dränkas till slut. Men det är egentligen ingen big deal, jag har betydligt värre saker o tänka på. Jag vägrade gå med. Dels är jag halvt om halvt sjuk, nåt förkyldningsjox som satt sig i kroppen på mig och sen tänker jag fan inte träffa den personen frivilligt. Lr mer än vad jag absolut måste.

Har ätit varma smörgåsar. Drack vatten istället för mjölk. Hmm. Jag börjar misstänka att jag har en släng av känslighet mot laktos. Läste symptomen för det och det stämde en del. Usch. Jag som gillar mjölk så mkt. Tänkte iaf försöka hålla mig ifrån mjölken o se om förbättring sker. Om så är, ..ja då måste jag väl börja med Valios sortiment :S Jag vill ha hederlig grön Arla mjölk.

Belönat mig med lite schysst shopping igår o förgår. Beställt kläder, tre plagg. Lyckades hitta en snygg blus. Tyvärr insåg jag när jag valt fördigt att allt gick i svart o grått. Men å andra sidan fanns där inga andra färger o välja mellan. Och det mest störiga; det fanns inte rosa! däremot "lavendel" och "ljung". Dvs en form av lila. Jag hatar lila. Helt ärligt tänker jag bara på dagis barn med lila overaller lr ljuslila mössor när jag ser färgen. Beige är också en nyans/färg som är omöjlig. "Sand" är också en knepig nyans. Jag ser ut som en vetedeg i det.

Sedan hittade jag
Baresso ! En sajt där man säljer bland annat Tigi, Joico, Redken etc! Ihhh! Och fraktfritt! Det kan inte bli bättre! Har rätt gott ställt nu, kanske man skulle slå till på något? ;) 

Nu får jag streta ut i skitvädret med min fyrbente älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback