alltid samma sak

Så fort man ska ha tag på tandläkare, sköterska, läkare etc så är det helt jäkla omöjligt. över fem nummer och inte en käft svarar. "telefontid mellan 9.30-10-00"- men svara då för helvete! Varför sätter sätter man ut en telefontid då ingen ändå är vid telefonerna? Idiotiskt så det förslår.

****************'

image62


Efter en timme lyckades jag få prata med distrikssköterskan. Gah. Spelar ingen roll vilka man försöker få tag på i det här landet så är det krångel, krångel. Hur som helst, hon tyckte det lät som något annat än det jag trodde. Hon bad mig skaffa Zon-salva från apoteket.  Jag ringde också och bokade av mötet på fredag. Hon skulle ringa upp o sätta upp ny tid för möte.

Använder mina nya ögonskugga från Body Shop; den i två blå nyanser. Blev riktigt nöjd :)
He, vaknade den tiden jag ska vakna imorrn, idag! Hoppas jag känner mig lika pigg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback