ord jag hatar

Vet att jag tagit upp sånt här förut i annat inlägg, men det finns så mkt märkliga uttryck. "Vuxenpoäng" är ett sådant ord, förekommer i sammanhang som "idag gjorde jag bla-bla-bla, det är att ta hem vuxenpoäng". Eh...vi, alltså jag räknar folk som fyllt mer än 20 nu men då  är man  väl för fan vuxna eller? Klart man gör saker därefter. så.... om när vi sätter oss på  en gunga, plockar vi hem "barnpoäng" då eller? Så larvigt. Att jag sitter o retar mig på så banala saker som ord och uttryck har väl egentligen sin grund i att jag trött. Så förbannat helvetes trött rent ut sagt!
Jag somnade på bussen imorse och vaknade vid trestads center med ett ryck...trodde vi redan var framme ...

Jag väntar på telefonsamtal nu, har utfodrat hunden och vill helst bara sova. Vi började med powerpoint idag, gud så skönt med något som BÅDE var roligt och som jag faktiskt fattade något av! :P Och betyget på excelprovet låg på VG, otroligt nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback