Men usch då..

Känner mig inte alls fräsch idag, ändå har jag tvättat håret och dragit i superkrämen som jag hittade på Bellbox i veckan. En produkt från Lanza som ger fyllighet, volym och struktur i håret. Kan visa bild här någon dag,,visa mina favorit-produkter. har en annan produkt för håret som är grym, den motverkar statisk elektricitet suveränt!
iaf , jag känner mig lite vissen. Trött och grinig på behöva vara i en lägenhet som alltid är kall..vi har försökt få fastighetskötaren att begripa att 18-19 grader är KALLT inomhus men han vägrar lyssna på det örat. Hävdar att det är acceptabel temperatur, nu har vi kontaktat hyresgästföreningen om det. De hade en helt annan åsikt, så att säga....

Är glad över att jag hållt mitt löfte om att röra mig under ledigheten, varit ute o gått nästan varje dag! både med hunden och/eller stavarna. Härligt. Ska försöka hålla fast vid det, även när skolan börjar och med det alla måsten.

Såå..what to do nu? Kanske bäst med en promenad iaf?

Och; gott nytt år!!! ikväll äter vi middag med vänner och har det förhoppningsvis riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback