Jag är så rökt...!

Angående imorrn. Men what to do? Har försökt göra mitt bästa iaf.
Suttit nu och läst på olika bloggar och irritationen bara växer i mig. Såklart kan man driva med folk, vara lustig osv. Men det har gränser. O helt ärligt, kommer man inte på bättre sätt att göra sig rolig, förutom att håna andra eller försöka förringa andra människor så kanske man ska hålla tyst? Speciellt störd blir jag när juridikstudenter snor bilder åt höger och vänster.,,liksom de om några borde känna till copyrightlagen och hela den biten. Men, i am not suprised. Personen ifråga har ju uppenbart inte alla hästar hemma. Lyset är på men ingen hemma, ni vet.

nu ska jag fixa middag. blir mkt matlagningen idag, måste ha käk med mig till skolan imorrn och även fredag. För fredag har blivit lång dag.....Ska bli djävulskt gott när denna vecka är avklarad. Då återstår en vecka men sen, sen är julledighet! Härligt, härligt!! =) Vill mest julstöka hemma egentligen nu, ingen motivation eller koncentration kvar :( Känner mig slö och trött också.

Nepp. Back to buisness....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback