Härlig tajming på allt...

har varit frisk sånär som lite muskelvärk under hösten, men lagom till vår muntliga redovisning i psykologi får jag värsta förkyldningssymtomen. Värker och stramar i halsen, dödstrött och knappt sovit något, Blev så irriterad och besviken! Jag som förberett mig så väl och kände mig redo. ...nåväl...det gick iaf..men hela tiden kände det som om benen skulle vika sig under mig. Plus att det kändes som om jag svalt ett par enris :( Dessutom inte speciellt mkt bättre idag, och idag ska jag bjuda pappa på middag ju :( Aja, värsta halsvärken har gett sig..nu är det två liter snor i luftvägarna istället. fresh.....

Nu ska jag iväg snart till apoteket, skaffa nässpray och lite andra förnödenheter.  så jäkla jobbigt med infektioner o virus i luftvägarna...=((

senare blir det att börja med middagen, steka laxen, skicka in klyftpotatisen i ugnen och fixa hollandaiesåsen. Till efterrätt blir det vaniljglass med chokladkross ...mums!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback