det ger utdelning

Stavarna som jag köpte i förra veckan har jag använt nu i ett par dagar. hur fånigt det än låter så är det lite av en teknik att hitta gångsättet med de där. nu har jag iaf kommit till rätta med det och jävlar, vad man pinnar iväg :P den promenadslinga jag brukar gå, tar det,  när jag promenerar vanligt, ganska raskt, 30-35 minuter. Jag gick den med stavar på 20 minuter idag...:O iofs gick jag rätt snabbt, men vägen innehåller en låång brant uppförsbacke men den tog jag som ingenting(!) Det känns också att kroppen fått "arbeta" mer. Härligt!

Nu ska jag städa och eventuellt hänga upp gardiner i sovrummet, julgardinerna. Sedan börja med maten.


Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Ja, det är skitbra med stavar, men ja, som du säger svårt att hitta tekniken. :P

Postat av: Annika aka Channy

Ja...jag ångrar verkligen inte köpet ;)

2008-12-22 @ 14:36:00
URL: http://channy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback