You think you've got your way, but baby, there´s a catch...

well, well, well....en dag kvar på jobbet, enligt schema iaf. Sen i övermorrn har jag massor att uträtta. Slogs av en obehaglig tanke., har undersökt saken så gott jag kunnat här hemma. Hittills har jag inte hittat nåt som ökat min oro, men ändå. Jag har ju, som bekant, en jävla skit-otur med allting runt mig. Alltid nån liten skitgrej som ska sabba allting....=( Längtar tills på måndag iaf.

Har haft huvudvärk större delen av dagen. en på jobbet menade att det var vädret...ähm, möjligt. ingen aning, vet däremot att jag hatar den här fukten utomhus..jävla regnskog(?!) Åt också för fort på jobbet så jag blev alldeles proppmätt :S så går det när man är vrålhungrig.

nu sitter jag o funderar; ska jag dra fram dammsugaren eller slöa i soffan framför tvn? Risken att jag somnar i soffan är väldigt stor...men att fara runt med en dammsugare lockar mig inte det minsta heller.
*gäääääspar* Skulle kunna sova i hundra år nu känns det som...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback