Tjoflöjt...

såna intellektuella rubriker blir det om man har totalt hjärntorka...:P

tänkte jag skulle gnälla lite, oh yes...ovanligt va?
well here we go

* tjejer som bär foundation på läpparna -wtf? Nu är det iofs mest fjortisar som ägnat sig åt detta, men vad är grejen?! läpparna blir uttrorkade, "får ränder" o annat fult....?

* att vara pank (nästan) ; nu är vi där igen, nästan tomt på kontot och en djävulsk köplust....

* myndighetskrångel: same shit everytime, alltid också noll kommunikation mellan alla inblandade parter....

* webshopar; ja....dem som kräver att man måste beställa för en viss summa för att ordern ska gälla. -gah!

* regnskogsklimatet: alltså...sol o sedan ÖSREGN?!

* Oro/nervositet: är rena skiten....var finns avstängningsknappen för sånt?

* Oreda: man röjer igenom massa skit, men ändå finns lika mkt kvar.....?

* Tandläkaretid: behöver jag säga nåt mer?

* Väntan på kallelse till läkare: olidligt....o snart är jag där :/

* Långsam service; drives me insane

* Idioter i trafiken: nej, det är inte okej att tränga sig emellan min o bilen framför mig.

* För lite sömn: jag blir ett litet oregerligt monster....


--det var allt för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback