som en ny människa

Tänk, vad en dusch kan göra..underverk! ;) Kände mig både trött, sliten o skabbig när jag kom hem. Tog en lååång dusch, peelade mig o slängde i en hårinpackning. Krämade in mig med lotion och känner mig verkligen som  en ny människa nu.

Har slagit mig ned vid datorn, väldigt trött men vill göra min dagliga vända på internet. Kommer över
denna artikeln och blir bara irriterad. Hon får frågan ifall Rosemarie aldrig fattade misstankar om vad Josef Fritzl gjorde i källaren och svaret är förbluffande;
"Nej, för Herr Josef Fritzl bodde sedan åratal i undre våningen av huset i Amstetten, och den delen var hela tiden avspärrad så Rosemarie kunde därför inte veta vad hennes man gjorde och anade därför heller inget"
Nu måste jag antingen missat nåt eller också är det verkligen galet. Var dem inte gifta? Intresserar man sig inte för vad ens partner gör? Frågade hon aldrig?
De där två är fanimig det konstigaste som inträffat detta året, hittills. Det spelar ingen roll vad medierna skriver, för jag upplever dem som två tokdårar iaf.

Jag har ledig dag imorrn, o tänker inte gå upp vid halv fem såsom jag gjorde i torsdags ..haha :P Tänker sova som en stock, verkligen trött i både huvudet o kroppen. Men jag har massor att uträtta imorrn, för att undvika att glömma något tänker jag skriva upp allt.
Känner mig mer positiv idag, skönt.  Det finns i grund o botten inte mkt jag kan göra, förutom att just, som jag alltid gör/gjort, försöka påverka situationen till så bra som möjligt.
Hoppet är det sista som överger en, sägs det ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback