Skoja´ru eller?!

Jag ska alldeles strax bänka mig inför Antm 10, men slösurfade runt på nätet o hamnade framför denna artikeln. Är det nåt  sent aprilskämt eller? Vadå "måste vara otrogna" -exakt VARFÖR måste vi det? och så denna kommentar
"Vi stagnerar och dör i äktenskapen, vi vågar inte ta risker inom det, vi vågar inte vara kvinna och man för vi går så helt in i att vara mor och far och släpper raffigheten, experimenterandet, kärleken dör inom äktenskapen"

Lite spontana reflektioner först bara
- Vilka "risker" snackar vi om?
- Inte vågar vara man och kvinna, för vi är mor o far...men pleaaaase!
- släpper raffigheten..hahahaha, omg.


Nej, jag är inte gift, har inget t.e.x tjugoårigt äktenskap bakom mig. Men det där är ren bullshit. Jag behöver bara gå till mina föräldrars äktenskap för att motbevisa det här tramset. Många menar "nääe, men du kan väl inte VETA att det skulle hållt mellan dem,??" eller "näää, hur vet du att dem inte varit otrogna mot varandra" Skitsnack, jag kan ta GIFT på att mamma o pappa aldrig vänstrat , jag kan också ta gift på att dem aldrig skulle skiljt sig. För dem, till skillnad mot hur folk gör idag, vårdade sitt äktenskap.
Jag tror inte ett skvatt på den där artikeln. Och att komma dragande med att jämnlikhetsdebatten skulle medföra sånt här är bara så otroligt löjligt.

Nej, nu väntar Antm....weeeiie!
och imorrn har jag sovmorrn ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback