sing h-a-l-l-e-l-u-j-a!!!

Imorrn kommer LÖÖÖÖNEN! Att jag är i behov av den är en stor underdrift!! Fick besked idag om csn; de beviljar mig. Tack snälla underbara! Och de hade på nåt vänster hittat dem riktiga tiderna..så jag slapp underrätta dem, -gött! Dessutom kom min postavi idag, dvs mitt armband är här. Ni lär få se.....

förkyldningen bara fortsätter att golva mig. Trodde för en stund imorse att denna dag skulle bli bättre...men nej :S så trött, trött, trött, trött. Lätt kunnat sova dygnet runt nu.

har faktiskt ätit mat ännu idag, alltså middag. Är så trött ju, minsta moment och jag känner mig helt slut.
Måste göra upp en prioriteringslista så jag får pengarna att räcka bra nu. i nuläget vet jag att jag måste lägga undan pengar till busskort och tandläkaren. ca sexhundra på vardera. Skittråkiga grejor..men så är det :(

Nej om jag skulle försöka fixa käk nu. .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback