Saknar ord...

Sån fruktansvärd känslo karusell inom mig nu.  Det känns ungefär som att ta steget rätt ut i luften o sen falla o inte veta vad marken tar vid.

Retar mig jävligt mkt att jag inte fick tag i nån handläggare när jag ringde imorse. ringde dem en halvtimma utan resultat, sen var jag tvungen att sluta eftersom jag skulle in på skolan. o sen när det var lunch var ju deras telefontid slut :( Fick lämnat in studieförsäkran för  att få den påskriven. Hoppas, hoppas jag får den imorrn så jag kan posta den illa kvickt. Damn..jag kan inte riktigt slappna av när detta hänger över mig.

o jag är trött nu också, även om jag sovit skönt under natten. Har nämligen blivit proppad med så mkt information, sista minutrarna var jag ärligt talat riktigt slut i skallen. Så ovan man är vid att sitta stilla längre stunder, alltså timmar! Jag är van vid åtta timmars spring, svettande, gå, stå..etc..o nu har man suttit en halv dag. Känns skumt.

fått info om böcker. En var ju billig...över trehundra kr :S för en bok....men jag måste ju ha den så.Fick äta en torftig lunch idag, dem hade visserligen dagens men inget som tilltalade mig där. fick bli ciabatta och yoghurt.
Ska ta med eget käk, så gott det nu går, härefter.

Nej. jag borde göra nåt nu. Bara suttit ned sen jag kom hem...tänkte fixa med lite grejor o sen se på antm kanske.
Sömnig! :(

Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Varför lånar du inte så dyra böcker då?

Postat av: Annika aka Channy

den boken var utlånad. fanns bara ett ex. o det stod folk i kö på den :S

2008-08-26 @ 21:38:12
URL: http://channy.blogg.se/
Postat av: Anette aka Netza

Fjärrlåna? Har jag gjort idag. :)

2008-08-27 @ 07:50:13
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Annika

hur går det till ? jag måste ha boken med på lektioner.

2008-08-27 @ 16:07:44
URL: http://channy.blogg.se/
Postat av: Anette aka Netza

Du går till biblan och säger att du vill fjärrlåna en bok. Så fixar dem den från ett annat biibliotek bara.

2008-08-28 @ 15:07:13
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback