Pain!, Gaah!

Sällan jag får huvudvärk..men ibland..då jävlar...! Som nu, jag har haft lite begynnande huvudvärk ett tag men nu har det dragit igång ordentligt. Och typiskt nog är värktabletterna slut. Ringde på hos Karin för att fråga om hon hade några..men hon hade inte hunnit komma hem. Alltså...åh, det känns som om jag har en otrolig öm, värkande punkt i pannan. Har iofs haft värre huvudvärk förr, men ändå :S Glömmer aldrig när jag jobbade på restaurangen med huvudvärk deluxe och tvingades höra på bestick som skrällde o skramlade hela tiden :( 

Ska fixa med kvällsmat snart. Blir något med fläskfilé...ähm..vet inte vad däremot. Det här med att laga mat har inte riktigt varit prio ett sista tiden :( Så mkt som ska göras. Blev väckt imorse av...ja...vad säger man...jag sa ju att detta skulle krångla! Kan inte hjälpa att jag blev irriterad heller, jag frågade flera ggr igår på väg.ledcentrum OCH när jag ringde dem. Så varför kunde ingen kläcka den infon tidigare....jämt, JÄMNT är det såhär =(((

jaha, ja..ska försöka dra mig ut till köket nu. Med värkande skalle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback