It goes on, and on, and on...

Mår pest. Helvetes förkyldning =(
Inte gjort mkt idag, kollat tv, suttit här, ätit mat. Bästa med att vara sjuk är man helt plötsligt får en väldigt bra ursäkt att svulla i sig massa godsaker. Åt schniztel med klyftpotatis och sås. Efterrätt blev tobleroneglass. Mmmm =9
Arrrgh...varför, iaf på mig, ska ögonen svida o tåras under förkyldning? Värst är det när jag nyser...ser nästan ut som om jag gråter...

en annan sak som stressar är ju att måndagen närmar sig med stormsteg. Det typiska hos mig när jag är nervös är att jag blir rastlös. Oerhört svårt att slå mig till ro, tankarna far runt i skallen osv. Jag kan bara hoppas och göra mitt allra bästa. Men ...är det tillräckligt?
It drives me insane...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback