Here we go...

Japp. såklart var det dunderförkyldning som låg o lurade. Det kanske kan förklara varför jag varit så hängig o trött i kroppen sista tiden. Som alltid när jag är förkyld har jag en gluppande aptit. Skulle kunna äta hur mkt som helst. Igår t.e.x så åt jag till frukost två mackor, två tallrikar med flingor, en tallrik nyponsoppa. Mellanmålen bestod av frukt och nyponsoppa, smörgås. Sen pizza på eftermiddagen, sen flingor igen innan läggdags. idag har jag käkat, till frukost, flingor med mjölk, macka, nyponsoppa, och nu nyss flingor igen.
Klockan är elva, jag lovar, inom två timmar  är jag hungrig igen.

funderar på om jag ska se nån film. Men egentligen vore det skönast o sova. Problemet är att då blir jag ännu tröttare mot vad jag redan är! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback