Helt j*vla slut!!

Ända sen i torsdag har jag inte fått riktig sömn. Jag känner mig helt väck..borta...trööött. Trodde att jag skulle få en fullständig sömn natten till idag. Vad tror ni händer då? Jo, jag blir såklart förkyld. Så sammanlagt har jag vaknat ca 3-4 ggr o varit fullständigt tät i snoken. JA, det finns värre problem. Men just nu känns det som om jag skulle kunna döda för lite sömn! Och som om förkyldningen kommer olägligt som det är, ändå...så givetvis prickar den in den dagen då jag o Helen äääntligen hittat en lucka för att träffas. Jag blir galen.

vi hade tänkt ses på torp och ta en fika, strosa i affärer,,jag hade bland annat tänkt kika på Vero Moda efter skinnjackor. Men...istället blev jag hemma. Smsade henne vid 9 imorse och informerade om läget. Så nu försöker vi sikta på torsdag eller fredag.

Har käkat halstabletter, druckit vitamin-brus, bisolvon o snutit mig sisådär hundra gånger idag. Iofs så vore det vääldigt konstigt om jag inte fick den här snuvan. Thomas har varit jätteförkyld, jag åkte med honom natten till fredag o temperaturen i bilen var väldigt låg. Sedan var det massa drag i den där vanen som vi åkte runt i fredagskväll. Så jag nästan väntade på förkyldningen....=(

Just nu önskar jag mest att få sova. Helst åtta, oavbrutna härliga timmar. Minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback