Feeling better!!

Yes, yes, det var bara förmiddagen som var åt helsicke. Nu är jag back in the game..så att säga. Mår mkt bättre, känner mig piggare och allting! Skönt.

Kom på att imorrn fyller farmor år så jag åker upp till dem och grattar henne. Mmm, då blir det tårta imorrn också ;P
Blir bara jag som åker efter Thomas jobbar o måste sova, så det blir jag o vovven som drar iväg.
Var förbi posten förut och hämtade ut mitt armband, hade gärna visat bild men sen datorn omgjordes så har vi inte hunnit lägga in bildprogrammet.

Gud, så skönt det känns o slippa ligga plakat väck på sofflocket. Har ju handlat mat, plockat i och ur diskmaskinen, dammsugit, och nyss startat en tvättmaskin, håller på o byter sängkläder. Kändes snuskigt o ligga i sänglakan där man nyst, hostat och svettats som en gris :S
Känner mig faktiskt fylld med energi! =)

Nä, fixa lite mer med datorn o sen ska jag ut med vovven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback