Är det möjligt?!

Men..gaaah, ihhh. Jag har kommit in! Jag är ANTAGEN! Var bara ett brev med posten idag, och det var beskedet.... Blev alldeles ställd först, men sen jätteglad! Tänk att något gått som jag önskat! Helt otroligt.....
För första gången på ett år känns det som om jag har fullständig koll på läget. Nu gäller det bara o lägga i en högre växel o köra på ordentligt. Jag ska klara detta! Tänker faan inte låta något sabba detta....

Längtar efter den 20:e. vill ha lön......, varit ledig idag men är så slö. Energin är inte riktigt på topp, har mest varit hemma.
Nu har jag fått massor o stå i också, måste fixa med csn, måste skicka in svarsanmälan o mkt mer. Rörigt, men ändå roligt. Hoppas verkligen inget ska krångla...men jag ju tyvärr van vid motsatsen....:S Well, i helsicke att jag ger upp...

Höjdpunkten idag var iaf beskedet....! =)

Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

WOHO!! Grattis! Var det som läkarsekreterare?

Postat av: Channy aka Annika

Jaa..är så himla glad! :) tack så mkt!

2008-08-10 @ 16:37:31
URL: http://channy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback