Än finns det hopp...

jaaa, CSN betalar ut på måndag. Thank god for that! Så fort jag såg inkommande från CSN på banken så rusade jag in på adlibris och beställde böckerna. Alla utom en, måste kolla upp lite annat runt den först. Får jag nu bara ordning på mina andra problem så ska snart allting vara lugna gatan. Och får jag också pli på det här tangent-eländet så lär jag ligga ännu bättre till. Jag kom iaf på en skitbra grej idag; jag lär mig delvis hitta rätt men också ökade min skrivtakt. Perfekt!!

Senare ikväll väntar film, men sova lär man inte få göra inatt. Orkar inte förklara, men är djävulskt irriterad på dem. Varför ska allting, runt mig sabba min sömn? förkyldningar, jobb, o nu detta?
helvete vad arg jag blir!!! >_<

funderar på att träna den här skiten nu. Sorry över ordvalet..men det är _inte_ rätt vecka för mig att pyssla med det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback