Yes, just what I needed

Köpte vårjacka igår, nöjd o belåten tog jag mig hem. Nu hade jag både införskaffat jacka o skor så nu behövde jag inte mkt mer. Allt klart. Tills idag, de jävla skorna gick sönder. Försökte åtgärda eländet men det blev bara fel ändå. Nu struntar jag i det o åker o köper nya imorrn. -igen. Konstigt bara att det inte tajmar med jag har helt slut på pengar. Skorna kostade inte mkt. O nej, kvittot är puts väck så något byte blir det inte heller......

Ska snart sätta mig o se på något, tv eller film. whatever. Trött som en gnu, jobbade på Carlia en sväng idag. Var över fyra månader sen jag jobbade där o jag hade helt förträngt hur intensivt och fort allt går där. Hade också helt glömt hur jäkla varmt det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback