Well

Jag lyckades sova inatt. Faktum var att jag somnade som en sten vid elva o sov djupt fram till halv sju. Sen kom Thomas hem. Vad som också betecknar att jag sovit djupt är att jag legat i samma position hela natten. Dessutom var jag inte alls utsövd så jag var alldeles vimmelkantig av trötthet då jag gick upp vid sju för att hinna duscha o göra mig i ordning. 

Men jävlar, vad bra mötet gick! Vill ni veta vad han tyckte?! "Ja, du har verkligen gjort ett riktigt gott intryck". Jag hade alldeles lyckas göra ett suveränt intryck trots att jag var förkyld, risig o sliten =) Så roligt! Blev alldeles varm i kroppen av all positiv respons jag fick. Men, som vanligt finns ett aber med i bilden. Och denna gång stavas det matte! För  första gången jag gick ur skolan har nu mina brister inom det området drabbat mig negativt. Detta arbete inkluderar massa siffror, som procent o överslagsräkning etc. Jag är såklart nedslagen av det, men eftersom mötet  gick så strålande bra o dem verkade så nöjda över mig så kan jag inte vara deppig. Och okej om det inte blir något, jag har iaf bevisat för mig själv att jag verkligen _kan_ sälja in mig.
Well, vi får se. Man kan inte trolla. Man kan inte låtsas vara något man inte är. Men man kan göra sitt bästa. Och det gjorde jag. Är SÅÅ nöjd med min insats!
*glad*

Efter mötet var jag livsfarligt hungrig, smöret man har på mackor var slut imorse så jag fick inte i mig nån frukost innan jag åkte till stan. Så mitt sikte var inställt på frukost efteråt, gick o köpte smör och en stenugnsbakad rågbaguette som jag åt här hemma av. Fantastiskt god!

Nu sitter jag här, mätt, belåten o trött.  Och riktigt fint väder idag, man borde gå ut. Om jag bara hade den energin......kanske kasta boll med hunden senare. Nu vill jag bara vila
Yej,,,,vad GLAD jag känner mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback