Watch out, its burning!!!

Jag är i chock. Eller näee. Stor förvåning kanske. Jag fick äntligen tummen ur o köpte hem Listerin idag. Advance...den där som sägs motverka mot tandsten. Passar ju mig perfekt eftersom jag varje gång besökt en tandläkare får höra om all tandsten jag jämnt får. Efter att jag började använda tandtråd har iofs saken förbättrats. Men whatever; jag köpte hem Listerin idag och det var med en skräckblandad förtjusning jag började skölja truten. Först tänkte jag "äh, vilka veklingar, detta är ju inte starkt, pftt..." precis då är det som en brand exploderar i käften på mig. Det bränner, svider, känns som om hela innandömet i min mun håller på att utplånas. Jag kniper ihop ögonen som tåras o fortsätter gurgla. Sen pallar jag inte mer, spottar ut det o står sen frustande över handfatet. My god, vilket medel. Det borde ha varningstext. Fast efter vad jag hört så ska just den effekten vara det som gör att bakterierna drar sin kos.
Jag hoppas verkligen det. Annars vore det rena vansinnet.

Så. Saker som gör livet värt o leva just nu

* Vädret. En dunderhelg! Massa soool. Give me more.
* Väntar på paket på Amerikat.....komsi, komsi
* Snart fixa iordning min cykel
* Har iaf lite jobb

Kan tillägga att samtalsmötet i måndags var bra. Kom lite tårar. Men å andra sidan var jag så förkyld att jag hade problem med röst o snuva. dessutom kände jag mig febervarm hela tiden :( men på det stora hela så var allt bra. Nytt möte inbokat. Fast inte veckan som kommer :/ utan veckan därpå. Well, I survive, like always,,,,

Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Jag har också stora problem med tandsten, har alltid haft. Så har jag testat sånhär Denivit munskölj! Så jävla starkt! Känns som det är tusentals nålar som trycker på hela tandköttet.

Postat av: Annika aka Channy

Hehe, ja Denvit har jag bara prövat i tandkrämsform. Men det här Listerin var rena, enligt reklamen, dynamiten. Det bränner i munnen ca tjugo minuter även efteråt. Jag tycker ju just sån effekt borde göra nån nytta....den som lever får se :P

2008-04-22 @ 16:33:53
URL: http://www.channy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback