suit yourselv

Gah. Trött. Trött. Trött. Folk som åmar sig över att börja jobba sju eller gå upp halv sju ska fan inte klaga. Sju är rena sovmorran. En annan får masa sig upp halv fem. Buss som går kvart över fem. Jag var mer död än levande imorse. Tack vare förkyldningen som härjar i min kropp så har jag inte fått en blund i ögonen. Varenda gång jag lyckades somna så vaknade jag, glödhet av feber :S i vanliga fall ser man inte fräsch ut halv fem på morgonen, men idag var det ren katastrof.
Inatt ska jag sussa sött. Annars lär jag få frispel.

Update from last time;
* Lilla flickan i Dalarna, Engla, blev funnen mördad. Otroligt tragiskt.
* Dåren som begick mordet har åkt fast o tydligen nystas hans övriga brott upp nu
* Jag har tagit tag i en del issues som jag borde dealet med för läänge sen
* Skiten som utbröt för några veckor står stilla. Det går varken framåt eller bakåt så att säga.
* Vi har åkt mc nu två gånger ihop, så jävla kallt så fort kvällen nalkas! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback