Omöjligt

Att det är fredagen den _elfte_ är svårt o tro, ty jag haft en jävla otursdag. Hela dagen har varit besvärlig. Först vaknade jag vid halv tre, sen kände jag känningar av förkyldning.  Sen när jag skulle sätta mig på bussen bestämde sig den där idiot-chauffören för att köra innan jag satt mig ned. Vilket gjorde att mitt knä slog i nåt armstöd. Fick jävligt ont.  (va  är det med busschaufförer som MÅSTE trycka plattan i botten när folk GÅR i bussen?!, as!) Sedan satt jag o mådde illa samtidigt som min näsa o hals besvärade mig något oerhört. Nyser så det ekar etc..:S Sen när jag ska av bussen o tar på mig jackan river jag ned en skylt. Jag orkar inte bry mig, bara svär inombords. Väl framme o börjat jobba så börjas det. Jag tappar saker, saker välter, etc. När jag ska lyfta den där träpallen i bastun så lossnar ena brädan. Ja, skiten gick sönder! Sedan vägrar moppskaft etc att stå upp då jag sätter ifrån mig dem, allt bara välter (?!) När jag äntligen börjar tycka att det går bättre så har ett litet hål på vattenslangen uppstått så en kaskad av vatten sprutar rakt ut. SÅKLART åt det håll där vattenvredet sitter så jag blir dyblöt när jag sträcker mig desperat för att stänga av vatten.
Jävla skitdag :S Mitt i allt har jag förkyldning på gång o har troligen haft feber eftersom jag varit onaturligt varm i kroppen hela dagen. Ögonen har bränt :S
Så det vore lämpligare med fredag den trettonde.

Har druckit bisolvon, ätit strepsil osv. Halsen bara värker *suck* allt har som vanligt en sån underbar tajming. Jag vill inte ha det här! Hade äntligen fått tummen ur o  tänkt åka till Tanum imorrn, hämta saker, träffa dem där hemma, gosa med taxen Bella. Sen på måndag har jag ju äntligen tagit mig tid att sätta upp mig hos kurator. Jag vill inte ligga plakat dö i soffan med feber o rinnande snok då. Jag behöver ju det där samtalet! :S
Vill inte boka om,vill inte , vill inte :S

Nu ska jag dricka min andra kopp bisolvon. Man kan ju försöka iaf o kurera sig till imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Låter bra att du tänker prata med någon. Tycker du har behövt det ganska länge ju. :/

Postat av: Annika

Jo, det ska bli förbannat skönt. då kanske man äntligen kan få hjälp att "reda" ut saker också! har liksom hoppats på att skiten ska lösas av sig självt.....:S

2008-04-14 @ 00:00:21
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Anette aka Netza

Jo, jag har ju vart likadan....*suck* Men det gör ju inte det, dessvärre. :/ Hoppas hon du kommer tala med är bra!

2008-04-15 @ 13:09:52
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Annika

Jo. Det var hon, bra o lyhörd. men vi ska ha
ett par prov-gånger o sen se om hon är rätt för mig. osv. Vi får se..det kändes väldigt bra iaf. Hoppas det reder sig för dig med! :)

2008-04-15 @ 16:03:03
URL: http://www.channy.blogg.se
Postat av: Anette aka Netza

Jo, hon jag har är också bra! Hon kommer med tankeställare till och från så det känns som man sakta går framåt.

2008-04-16 @ 08:20:24
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback