Nej, jag gillar dig inte.

O så är det med det! Varit en dag med massa motion. Gick ned till stan o upp mot Agneberg :S Missade bussen o därför gick hela vägen. Den sträckan kändes som femtio mil. Väldigt varmt blev det också. Nu har iaf kroppen fått sig en långpromenad. Tog fika med Angelica senare, personalen på Coffestar är otrolig trög och oservice minded måste jag säga. Dit vill jag inte gå nåt mer.
Sen gick jag en vända på stan, köpte lypsyl och ögoncreme på Åhléns. Rätt dumt att jag inte har klubbkortet kvar på Åhléns, handlat där rätt mkt det sista o därmed kunnat fått massa poäng. Men de ville ju börja med några larvliga årsavgifter för det kortet o då klippte jag kortet. Har tillräckligt med utgifter, behöver inte ha såna också.,


 Väntar på att Thomas ska ringa. Ska kolla bank o akassa nu. Usch. Längtar till på måndag. Men först ska man genomleva helgen. Ska till Tanum på lördag, är inte så sugen, helt ärligt. Jag orkar inte med tjatet men måste för jag har saker dem ska ha o jag ska hämta grejer däruppe.
Fattas bara att dem fått för sig att ge mig en extra arbetsdag o den kommer givetvis infalla på måndag. Jag hatar de här jävla jobben. eller ringa-in-jobb-skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback