ibland ställs man inför olika beslut

Jao,.just nu undrar jag, ska jag läsa vidare i mina dagböcker? eller ska jag lacka mina naglar? eller ska jag läsa mina tidningar, som jag inte hann igår? Eller ska jag bara tvätta av mig o sen däcka i sängen? -så trött ju. samtidigt vill jag läsa vidare i mina dagböcker. Kommit till år 1997. Jag börjar sjuan o ett nytt helvete väntade mig. Jag ömsom blir lessen ömsom glad av att läsa. Det är iaf känslosamt...

På tal om naglar så köpte jag ett minlack från Nivea, såg en gul nyans som jag tyckte såg så härligt somrig o fräsch ut. Men sen när jag skulle lacka så blev det ränder o annat jobbigt. Tråkigt. Enda trösten var att nagellacket var billigt -25 kr. Handlar aldrig dyra nagellack. Helt menlöst då det är samma innehåll i både dyra som billiga. Samma med body scrub o sockar.
Vet iaf inte vilken färg jag ha på naglarna. Mitt bubbelgumsrosa är coolt iofs. Skulle vilja ha ett lack i cappucino-nyans.

Nå, vi får väl se. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback