Finally back again

Vårt internet har legat nere i ett par dagar. Varit förbannat störande. O tvn o telefonen har varit borta också . Nu är allt åter som det ska.

Jobbat idag och efteråt klev jag av på köpcentrumet för att köpa nya skor. De har jag nu har hängt med i ca sju år, visserligen har jag inte använt dem sju år i sträck, jämnt. Men de är så äckliga nu, dessutom har snören osv börjat  ge sig. Hittade exakt ett par skor jag velat ha, och priset var inte alls dyrt.
Så nu återstår köp av en vårjacka, funderat på skinnjacka. Men vet inte. Jag gillar inte alls att köpa jackor. Fel modell, fel pris, för kort, för tjock, för lång, för tunn. Avskyr det köpet.
Andra saker som är dötrista att inhandla är sockar.

Märkligt , under de dagar internet legat nere har  jag massa jag viljat blogga om. Men nu är det som bortblåst. Ja, på det stora taget  har iaf inget förändras när det kommer till idiot-historien. Varför klagar människor på en situation dem själva skapat?! Och nu blir väl allt som vanligt, kan jag tro. Nu ska vi lägga locket på o så ska den lilla lallande idioten få fortsätta förpesta mitt o andras liv,. om inte annat med sina blotta existens.
Get a grip för fan, allihopa nu! Maken till okonsekventa personer har jag aldrig hört eller sett om tidigare. Har varit besviken o arg på många genom mitt liv hittills, men inget kan mäta sig med den avsky jag känner inför henne.

O alla bara tillåter det. Kräääks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback