Vissa dagar alltså...

Hade någon underlig halsvärk, typ ont i halsen imorse. Ömmande liksom, o sen huvudvärk :( Borde verkligen stenhårt föra sömnrutiner nu, har lagt mig jättesent senaste kvällarna men jag sover sällan längre än till max tio. Så det är ju positivt. Men jag känner att jag har massa sömn att ta igen. Jag är kass på sömn. I våras räknade jag ut att  jag låg ca 15 timmars back på sömn, då räknade jag med att man skulle sova de där åtta timmarna var natt. Jag sov kanske 5-6 timmar istället. Problematiken är att jag är mest pigg på kvällen, då går dessutom bra tvprogram och filmer. Massa kul folk på msn osv. Jag måste iaf göra nåt åt den där sömnen...

Varit iväg med hunden och kastat boll, han är tokig i att apportera. Jag smashar iväg en tennisboll med racket o hunden springer så gruset ryker om honom :P Sedan besökte jag köpcentrat en stund, köpte kabelspik till en sladd som ligger lös här hemma och strosade runt på Vero Moda, HM, KappAhl, Wedins mm. Blev irriterad inne på Wedins, hittade en bra väska, typ Mulberry-modell fast priset var inte så mkt roligare. såklart inga 7000 som äkta Mulberry, men över 900. Inte heller någon hit, direkt.... Just en sån modell av väska skulle vara bra, allt slipper hamna huller om buller, eftersom den är utformad nästan som portfölj eller ja nästan alltså. Arrgh. Dessa priser!!
Sedan efter en halvtimme åkte jag hem, var så trött, huvudvärk o annat jobbigt. Varit hemma en stund o läst, ringt på ett jobb men det var, som vanligt, bortkastad tid. Nej, jag tänker inte ta vår egna bil i jobbet o speciellt inte då ersättning inte var aktuell. Vad tror folk? Att bilar lagas och underhålls av sig självt?

Nu vet jag inget som jag varken orkar eller vill göra. Möjligen leta fram en huvudvärkstablett...:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback