Sämsta jag hört!

Har inte brytt mig något större om medias skriverier om den där tv-läkaren som begått sexuella övergrepp mot sina patienter, men idag fann jag detta, iofs hört om det förr. Men vad faaen? Det finns dåliga förklaringar och så finns det helt idiotiska, varav detta tillhör det senare nämnda. Hur sjutton kan man få ihop en sån orimlig och rent ut sagt fånig förklaring? Och om nu karln lider av s.k ofrivilliga erektioner, är det då speciellt passande att "åtgärda" dem i arbetstjänst? När dessutom man har en patient i rummet? Och det där om hans underkläder....*äcklad* alltså vad får en människa att helt öppet beskriva sånt?
Han måste varit fullständigt desperat då han hittar på något så jävla korkat till så kallad förklaring. Hoppas han aldrig mer får arbeta som läkare!


Idag måste jag till ams och hämta arbetsgivarintyg och sen till jobbet för att få det ifyllt. Annars händer inget speciellt idag, ska utfodra vovven och sen ut med honom. Vika restrerande torr tvätt och sen får jag se om jag har ork att ta tag en viss städbit jag hatar. Städ funkar för mig, dammsugning, våttorkning av golv, osv men två saker gör mig skogstokig; damma och laga kläder. Knappar som åkt ur, spruckna sömmar etc, jag hatar att sy! Ser det som terapi arbete utan ände och dessutom tar det sån tiiiid. Damningen är lite samma sak med. Plus att man hittar så mycket äckligt. Vår tresektions-bokhylla har förmågan att dra sig hejdlösa mängder damm. Usch....


men nu måste jag göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback