Mår ruggigt

Usch. Det är allt jag kan sammanfatta mitt tillstånd med nu. Känner mig inte kry, trött, seg och lätt illamående.
Var hos frisören igår och ja, det gick väl bra, trots att min vanliga frisör är mammaledig. Dock tänker jag aldrig någonsin ta folieslingor något mer. Tala om mesigt resultat! Tydligen går inte hätta att använda då två nyanser på slingor ska appliceras, så jag fick sitta med folie i hela håret. Och resultatet....ja....jag tycker faktiskt det kunde kvittat. Tack och lov blev klippningen jättebra.

Gör inte mycket idag, har fixat lite här hemma som vanligt och åt ett jättegott mellanmål tidigare; nybakta scones och smoothie bestående av apelsin, hallon, kokos och mjölk :) Det var jättegott, istället för sån där riven kokos som säljs på ICA m,m så hade jag kommit över en liten plastkartong med "kokos-chips" på Willys. De har nämligen satsat stort nyttigare godis, en jättelik hylla har kartonger fyllda med olika sorters nötter, nötblandningar, solrosfrön, och såna här kokos-chips. Jag strödde lite grann i mixern och körde sen samman det med övriga ingredienser; jättegott.

Nu är jag däremot rastlös. Har känt så större delen av veckan. Bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback