Forget the last part

Ja, glöm förra inlägget, jag gjorde istället slag i saken o fixade en recensionsblogg. Där jag uteslutet ägnar mig åt att recensera makeup o hudvårdsprodukter. Har det som ett kul tidsfördriv och dessutom har jag registrerat mig på en nättidning/forum för makeup/hudvårdsbloggare. Recensionsbloggen heter All about Beauty.
Har lagt upp några recensioner, lite torrt ännu men det beror på att jag har ganska mycket o göra. Fått jobbdagar o när dem är slut är jag också slut. i både huvud och kropp. Men det är bättre än inget. Försöker tänka så iaf...

Annars är det mest det vanliga, trött, grinig, stressad, jävligt arg emellanåt osv. O måste jaga reda på arbetsgivarintyg nu, I hate it so much.

Följer åttonde säsongen av Top model också, det går ju numera mån-torsdag istället för bara onsdagar som förut. Har också lyckats att inte smygkika på nåt avsnitt på Youtube. Men första intrycket var att denna säsong var mkt mer bitchigt. Har bara sett några avsnitt o redan är det några som irriterar skiten ur mig. Ta t.e.x Renee, maken till gnällröv var det länge sen jag såg i det programmet. Hon ger bara ett enda intryck och det är att hon är fruktansvärt avundsjuk av sig. Så fort hon blev uttagen till riktiga tävlingen började klanket; de var inte lika snygga som henne, de var inte lika duktiga, hon och bara hon vet hur man modellar o bla bla bla. Så fort någon gör något duktigt så får man se Renee i rutan där hon beklagar sig över det. Absolut töntigaste var det när hon menade att hon "aldrig fick poser som hon klarade av" Ehh....hela poängen är att du SKA fixa olika saker. Hon knorrade vidare om att hon visst kunde "se sexig ut osv" ...eh, jaha, så kul. Men alla gånger är inte tanken sexighet, alla gånger är det inte det budskap man ska leverera. Tyckte hon verkade både söt, snygg o smart i audition men nu beter hon sig bara som värsta barnrumpan. Usch.
Ska iaf bli kul o se utgången på alltihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback