Bedrövlig dag

Vilken vidrig morgon. Tänker inte ge någon närmare förklaring än att mina ögon svider efter alla tårar och jag är fortfarande lite osäker. Men jag försöker intala mig det bästa....

Ikväll måste jag lägga mig tidigt, max halv elva. Helst tio. Ska nämligen upp tidigt som stryk för att det är lite viktiga grejer på gång. Det känns riktigt mastigt nu att tänka på, men jag försöker tänka positivt. Det kan bara gå åt två håll.
Behöver plocka ur diskmaskin och sen lägga ut en auktion på Tradera, de där prenumerationsgåvorna har jag ingen nytta av. Ena produkten hade jag redan och den andra lämpade sig då man ville ha rakt hår. Aldrig i livet att jag vill ha rakt hår, så de åker ut på en auktion. Himla praktiskt sätt att bli av med grejer, slippa ha skiten stående.

Sedan blir det väl ut med hunden en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback