Vad snackar du för skit?!

"så kallade kompisar som snackar skit" Que? Nu är det ju så att jag aldrig varit någon jävla kompis till dig, för hade jag varit det så hade du inte behandlat mig på det vis du _gjort_. Man väljer inte bort "kompisar", man undviker inte att bjuda in "kompisar" in till fester fast låter alla andra i dess bekantskapskrets komma. Man gör inte heller en höna av varenda fjäder man ser. Jag skiter väl i din relation. Har faktiskt nog med mitt, god damnit!
Förbannade fjortisar det finns.

Fick iväg papprena till Carlia, var där idag. Senare ringde hon och sa att hon kunde posta dem direkt till a(p)-kassan. "Jag har skrivit ett brev med många rader, många tydliga rader för nu är jag trött på detta" sa hon bedrövat. Well, that makes two of us. God, what hate that thing!
Var sedan in på Kicks en sväng och utnyttjade min rabattcheck. Fick tag i ett skitsnyggt nagellack; brunt/rött. Svår nyans att beskriva...men snyggt :P

Efter det var jag iväg med hunden och svängde förbi biltema för att titta efter såna där hundgaller.
O sen...ja. Thats it. Är trött och ska alldeles strax sova.


gosh.....allt är verkligen pain in the ass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback