The world rejects me

-and I reject them too.

Har varit på ett stingsligt humör sista tiden. Är trött på inkonskventa människor som inte tål att man säger mot dem, som blir svinsura om man ifrågasätter vad de tidigare tyckt/sagt. Trött på all slentrian, och nu måste jag sitta och lista alla jobb jag söker/sökt. Var så vansinnigt arg i fredags och usch...allt känns inget vidare.

Kan utöka min måste-köpa-lista
*sockar
*långärmade tröjor
* mössa
* jacka
* bh;ar (skitless på att aldrig lyckas få ordentlig storlek..)
* ett nytt litet paraply
* Några slags små underlägg att ha under ljus
* Någon tunika som inte är svart
* Väggkrokar

Alguna más? Nej, var nog allt. Men eftersom jag aldrig vet när mina pengar kommer så...ja.
Hatar det här.

Eftersom omvärlden inte tolererar mig och min konskventa inställning så håller jag mig undan. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback