Ni ger er visst aldrig

"Vi har under året bytt medlemssystem och haft ganska stora problem i början" -----"detta har vi nu äntligen åtgärdat och du får nu inbetalningskort på den period/-er som ligger först i ditt medlemsskap"

Jag ska alltså betala ett par tusen kronor för att dem inte haft ordning på sitt medlemssystem? Jag ska alltså behöva ta konsekvensen för att deras system, datorer, etc varit fel? Är dem helt jävla dumma huvudet? JÄMNT är det såhär. Försökte ringa dem men SÅKLART är det lunch hos dem. Ingen vettig person att prata med. Skulle inte alls förvåna mig om jag återigen får den där genuint otrevliga människa jag råkade ut för i våras, men då jävlar...! Pratade med någon häromdagen om min så kallade uppsägning på egen hand (som aldrig inträffat, är det inte underbart vilka slutsatser folk drar ifrån.....ingenting?!) och jag sa att jag aldrig i mitt liv blivit så illa bemött som den där gången i april lr när det nu var.
Alltså, just nu har jag inget jobb och pengar har jag inte fått för att några idioter har fått för sig att jag sagt upp mig själv! TROTS att inte finns något som helst som stödjer det antagandet. Och nu förväntar sig dumskallarna att jag ska betala över tretusen för något som till största del är deras EGET fel?! Det är ju för fan barockt!!!

Kl ett är deras jädra lunch över, ska ringa o fråga vad som pågår. Jag blir så jävla arg att jag skulle kunna skrika rätt ut.

******
Läs och förfasas över
detta., vilka sjuka människor det finns. För mig är det ingen skillnad mellan husdjur och barn, tänk att få sitt barn kremerat då man lämnat in på dagis (motsvarighet till hundpensionat/dagis). Det skulle bli gatlopp och lynchstämning. Skönt o se alla protester mot detta iaf. Samma med det intiativet till att starta en fond för hitta aset som dränkte en hund genom att hänga blyvikter på honom o sen vräka hunden i en damm.
Det finns inga ord för såna som sysslar med så vidriga handlingar.

Fick tag på människorna förut på facket. Varenda gång man ringer dit får man räkna till tio, blunda, andas och knipa igen tårarna. För det är sinnesrubbning på hög nivå. Orkar inte ge mig in i lång förklaring, det är jäkligt rörigt iaf. Men vad som gjorde mig mest sur det var att när jag sa att akassan stängt av mig pga att "de fått för sig att jag sagt upp mig själv", så började det. "Ja  med det TROR dem inte, JAG har JOBBAT på akassan och då STÅR det i intyget att du SAGT UPP DIG" Kvinnan verkade djupt förnärmad och betonade överdrivet noga att hon jobbat där och att dem minsann inte "inbillar sig" någonting. Nehej?! Det var ju mkt intressant, för INGENSTANS står det ifyllt att jag slutat på egen begäran, det finns inte  ett enda jäkla dokument, intyg, stavelse som talar för det!  Tre personer på akassan har noterat detta, jag såg det långt innan, och mina arbetsgivare förstod heller inte vad det påståendet baserades på! Dessutom står det "behovsanställning", det är mig veterligen inte att "säga upp sig själv". Så wake up and smell the coffee, godamnit!  Jag förstår inte varför jag hela tiden ska behöva stå till svars för alla deras nycker och tydligen någon form av ordblindhet.
Blir så utmattad av alltihop..ska försöka lösa det. Hopplösa männskor däremot......:S

Jag borde göra något annat nu. Hitta energi bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback